A story of four people's paths that cross and intertwine in a single place, a university. They all share a common factor: all are disabled, but for most of them, their disability isn't obvious. One is tetraplegic, another suffers from visual impairment, one is autistic, and the last person has hearing difficulties. Beyond their disability, they are like any other normal human beings. In front of them, a professor who is not always aware or who, trying to do good, does the opposite.