Zyto and Momo, both eleven years old, meet in the toilets of their private middle school. They have one thing in common: they're both circumcised. But while Momo has no qualms about it, Zyto feels that his difference from other boys holds him back from fitting in. To help his friend get over his insecurities, Momo hatches a farfetched plan.