After opening his heart to 13 suitors in a lavish villa, Marc, an airline pilot, embarks on a new adventure alongside the Chupacabra adventurers. He and the 15 other contestants will have to compete against each other and survive on a deserted island. Physical challenges, mind games, and emotional betrayals will be the ingredients of this tropical cocktail.
An irresistible parody of dating reality TV shows by Jonathan Cohen, featuring a stunning cast. Adapted from the American format “Burning Love” (2012–2013), produced by Ben Stiller.