As everyone knows, children make no difference between social classes, skin colour or religions.
But then why does Corentin, the son of Paul and Sofia, have only friends who resemble him? And when all his friends leave to go to a private Parisian school, his parents get scared. Corentin is the only one in his class. But the only one what?