Luigi has one night to save his theater. One night in which to find a monkey capable of treading the boards and recovering the esteem of his Japanese director; one night in which to regain the trust of his team and the respect of his best femaile friend - who is also his closest collaborator... and in which to show the young intern from the elite Sciences Po business school, so convinced by her own ideas, that there are other ways in life of coping with obstacles.