After twelve hours of guard) at the hospital where she works as a nurse, Yasmine learns when returning home that her romantic weekend is cancelled. Hassen, her boyfriend, has to pay off the next day a debt which has doubled. Furious, Yasmine takes things on hand and calls through the window to Hassen's creditor who is no other than the local delinquent.