Following a serious accident, Lucie (Sabrina Ouazani) fears her lifelong dream of becoming a dancer will be dashed. She leaves her swank neighborhood and sets out for the high-rise projects on the outskirts of Paris to find the father she's never known. Here, she crosses paths with Vincent (Kevin Mischel), a former dancer who has strangely sacrificed his passion. Encouraged byMalik (Slimane), his buddy from way back, he accepts to coach Lucie and makes her discover a new dance style, break dancing. From two different worlds, Lucie and Vincent will become involved in a passionate duo of dance and feelings.