Ann in her fifties and rather snob, has to give a password to enter a homosexual club which she frequents in secret from her husband. Inside, Anne goes to the women's area, leaving her husband bewildered on the ground floor. Two regular customers, Virginia and Muriel, are then going to perturb her way of thinking about sexuality.