Ten days in the life of 36-year-old Romy. A few months earlier, her mother cut ties with her, and Romy has not heard a word from her. Her life feels as though it is on hold. She spends ten days in an absurd and obsessive legal and administrative marathon to win back a mother who does not want to be one. Ten days of encounters, of celebrating a birthday, of always running against the wind. Ten days to undergo a transformation, from a girl to a woman who finally understands that you cannot force others to be happy, especially not your mother.