Colline, director, unable to leave his office, sinks gradually into the night. Pierre, network optimization trainer to find a job, rushes into his daywith great energy. A group meet up in the summer on a Sunday for training in conflict management.
Over the top, a trilogy filmed with music about the violent reality of the business world where it may be possible to escape.