An implicit portrait of Francisco Contreras, a poet once forgotten in his own country, Chile, and of his wife, Andrea, seen through the eyes of Ana, a young photographer who prepares a film about the gathering of the two exiled lovers’ ashes. Always confronting fiction and reality, the film slowly weaves a framework of mysterious connections between Ana and Andrea.