Marion is a low-level employee in a high end ready-to-wear clothing business. He has a sole obsession: to present a prototype he's made to his boss, Monsieur Charlie. Jeanette, who he's very fond of, is worried and looks for him everywhere, while Michel, who controls the merchandise, wants to tell Monsieur Charlie that something isn't quite right about this particular morning.