Rosalba, a young tourist guide, suffers from a strange ailment: the very least melody sets off in her gesticulation and she beings to dance, as suddenly as uncontrollably. Despite her ruses to hide her eccentricity, this uncontrollable body might well seduce her surprising co-worker, Alain.