Edward, a young, ambitious business executive, has recently been employed by Cresus Inc., a multinational and modern temple to profit-focused research. He will become the new star of economic growth at any cost and will lead an absurd chorus of union members, stockholders and CEOs into the fierce swirl of the great free market melody.