A college stands in the middle of verdant grounds. One day, Édouard, a student, suddenly falls sick. The college doctor is unable to diagnose the young man's illness. Anna, the college director, calls in Édouard's two brothers, professional soldiers, in the hope that they will help her discover what the mysterious illness is.