Benjamin followed his wife to thecountryside. He makes friends to his young neighbor, Fiona,a ten-year-old child. Every afternoon, the man and girl go fora walk, cutting themselves away from the real world. When Fiona's holiday comes to an end, they decide to run away together and leave on the river. But the delight comes to a sudden end and the depression of Benjamin re-appears little by little.