On Christmas Eve, Damien, a twenty five-year-old man, comes to a supermarket to buy a Christmas cake. He decides to steal a MP3 reader. A guard attends the theft and catches him at the after the cashdesks. The young man flees and finds refuge in an underground parking strangely empty. He meets Mila there, who lives alone in her caravan. In this unusual place, the two young people are going to spend the night of the Christmas Eve together.