At a secluded villa, six young people laze around lasciviously in the sun. Listless and bored, they get sunburned lying about in the hot summer heat. They are children of the night, children of sleep and dreams. They come from everywhere and nowhere, but they are here, united like a tribe. They dream of diving into the water, but the pool is empty and looks distinctly like a grave.