Today, Andre comes out of his peaceful retirement: On order from the mayor, he has to lead through mounts a troop of sandwich men on bike to attract the spectators to the inauguration of the local cinema. In spite of his determination, the former postman has a great deal of difficulty in taming his young and passionate team-mates.