William (Bernard Menez), together with his family, joins his childhood friend and his family in a crowded country house for a summer vacation. As a result, he has had to leave behind his mistress and all the other lovely women he enjoys trying to seduce. Stranded in the isolated rural cottage with his friend's family, he attempts to bed every female member of that clan. Unsuccessful and extremely frustrated, he is determined to have some fun on his vacation and abandons the whole group in pursuit of a trio of hippyish females who flirted with him earlier.