The romantic adventures of a group of men who have gone with their children to spend the summer in their vacation homes on the Atlantic coast. Some of the men are divorced, some still married, but all are open to meeting new women while their wives and girlfriends are back in Paris. Much of the humor derives from the reversal of the usual situation - - the men are off with the children while the women are back home tied to work and career.