Life’s a bitch, right? You receive an unexpected inheritance from an uncle, put your back out while celebrating energetically between the sheets with your boyfriend, who then dumps you early the next morning for his wildly sexy colleague! Upset? Betcha. But Lily won’t be undone. With two close friends and a concierge backing her up, she absorbs the blows and counter attacks on all fronts. Her sole objective: Get her “Toto” back. They pull out all the stops, go into total makeover mode. Lily undertakes a rigid diet to trim off that little extra weight, applies various twisted notions and plans, engages in a full scale war of nerves… The rival must be eliminated! But the battle may have unexpected results, for life is full of surprises.