Once upon a time there was a dainty girl dressed all in white who danced like a swan in Venice, Rome, Milan and everywhere. At first, it seems that Myriam can’t put a foot wrong. She is beautiful and graceful and her life is like a fairy tale. She’s a principal dancer, tripping around the world like a queen in her own flower garden, gyrating on the silver screen and bathing in rivers of diamonds. But there’s one thing she yearns for above all else, something she’d pay anything for and eventually does, and that thing is love.