A long parade of actors and actresses pop up in an unconnected series of skits, vignettes, and sight gags in this comedy anthology by Jean Curtelin. Among the sketches performed is one with Jean Carmet playing a man from the sticks woefully burdened with the challenge of getting through a dog food commercial on less than one tank of intelligible French. Another skit shows a silent duel between an airport custodian and an automatic door, while another with the renowned Michel Galabru sets up a strange teacher-student exchange.