After doing some time in jail, René has finally said goodbye to his criminal past. But when his son is mortally ill and in desperate need of expensive medical help, René can't refuse the offer to crack a safe in a villa. What René and his pals don't know is that they serve as a decoy for criminals who have much bigger plans.