Manu (Michel Constantin) is a drifter who becomes wealthy when he finds a lost treasure. He rescues Helene (Alexandra Stewart) by helping her escape from the mansion where she is kept prisoner, and Manu and Helene barely escape a pack of vicious dogs who are hot on their trail. Manu falls for Helene before he discovers she was responsible for turning over her sweetheart to the Nazis during World War II.