Lovers Marianne and Jean-Paul spend their vacation in a villa near St.-Tropez. The main feature of the villa is a swimming pool, stage for most of the action. After a visit Marianne invites former lover Harry and his teenage daughter Penelope to stay. Tension between the grown-ups rises especially when Jean-Paul seduces Penelope. The consequences are deadly.