Eighty-year-old Madame Lawrence lives alone behind the high gates of her estate after having been the muse of artists during an enchanted era. Ryan, twenty-four, is a student drifter. Two generations, two solitudes that collide when the young man turns up at Madame Lawrence's home with dishonest intentions.