Part of the Emmanuelle series, this erotic film follows the adventures of Emmanuelle (Sylvia Kristel) as she and her husband engage in a myriad of extra-marital affairs. Their arrangement seems to work out fine, until Emmanuelle's pursuit of a seemingly uninterested film director sparks her husband's jealousy.