An emotionally deteriorating woman, Roberta, tries everything she can to win back the affection and interest of her husband, Milan (Reginald Kernan). Milan is a moody race-car driver who is now retired, living with Roberta, married for ten years, and intent on writing his memoirs. Too much togetherness has the couple sniping at each other, so when an attractive young woman joins them for awhile, Roberta eventually sees her as a chance to improve her marriage. Already declining in heavy bouts with the bottle, Roberta thinks that the young woman could awaken her husband's interest in intimacy -- and therefore in Roberta herself. As might be expected, this convoluted and risky plan backfires in the worst possible way.