Julien and Clémence Bouin, long married, plainly despise one another. Rather than call it quits, they spend their days in a crumbling mansion, figuring out ways to make each other's lives a hell on earth. The only thing Julien truly cares about is his pet cat--and you can bet Clémence will do something about that...