A middle-aged disabled man unknowingly begins a lonely hearts correspondence with his own unmarried sister, who takes care of him. As he writes more and more to her, he begins to fall in love, and she, knowing that it is her brother who is writing, discovers a new, tender side to him. But trouble looms when he asks to meet her in person.