After serving faithfully for over 10 years, the mid-level executive in this film has received notice that he is being fired for vague reasons having something to do with "reorganization" rather than his own job performance. As a protest, he tries attending a company party with his pants off, which seems to have no effect whatsoever. Shortly afterward, he hits on the scheme of barricading himself in his old office and going on a hunger strike. No one has seen anything like this before, and his efforts seem to be having an effect.