One evening, after dinner in a restaurant with his girlfriend Carine, who works in a luxurious parfumerie, Antoine who sales clothes at the Clignancourt flea-market, walks her back to the train station. But, while travelling back to Enghien to her parents' house, she's attacked by three thugs in front of others passengers who are unable to protect her... One of the thug hits her violently and kills her... While the police search for the theee men, Antoine starts a revengeful journey all the while remembering his relationship with Carine.