Somewhere on the med, a port, a very young girl dissapears. Darlant ex motocycle champion working from time to time for his uncles detective agency. After meeting and talking to Beth the sister of the missing girl he decides to take the case. Bars, nightclubs, sex shops, brothels, junkies, pushers all this finally takes him to the lead of a young dring addict 15 years old who remembers slightly Valerie when showen the photo. From this moment onwards starts the most violent and outrageous events which break loose but all against him. Darland has been left for dead after being drugged by force. Full of rage he will hit back without pity and with all his force eye for eye.