Julien leads a happy life, sharing his time with his wife Anne, his six year-old son Charles, and his faithful secretary Le Guennec. Julien is manager of a company specialising in debt recovery... by all means possible. It's a dirty business but one gets used to it. By chance he meets Angela, a gorgeous and strange young woman who openly runs after him. Julien is flattered, of course. And since a public holiday comes up and his wife has gone away with Charles for a few days, he lets this girl have her way, for one night. Just one night ! But she wants more. She lies in wait outside his office, calls him at home. Julien tries telling her that he loves his wife and doesn't intend to have a steady relationship with her. But it's no good. She works her way into his life. She moves into an apartment in his building, gets herself hired as baby-sitter for Charles by Anne. What is she after ? Julien is ready for the worst... Angela too...And the worst happens... Why so much anger ? Why so much hate ? How far will she go ?