The first thing to know is that Dieppe is on the sea. It is very rare not to see the sea when you are in Dieppe. Only a loser can fail to see the sea at Dieppe. Bibi, our hero, has all the characteristics of a loser: He looks like a loser, feels like a loser and acts like a loser. Life always spared him the pangs of happiness.