Pierre is at daggers drawn with his brother Paul since the latter stole his fiancée away from him ten years ago. Nothing in the world would induce him to see Paul again.
Yet, his life depends on it: he needs an urgent liver transplant and Paul is one of the few people whose blood type is compatible with his.
None of this distracts them from their main – and opposing – objectives: Pierre wants to convince Paul to accept the operation and Paul wants to find a way of escaping it.