A hassle-free life always comes at a price that has to be paid eventually. Michel, a placid writer of children’s books, finds out the hard way. While he’s accompanying his best friend to the casualty department, his wife, Helene, runs off with a Chinaman.Why did she leave him? And why with Tong? In desperation, Michel sets off in search of his beloved wife, convinced that she’ll come back just as soon as he’s killed the Chinaman.