Armelle, Frederique, Carine and Valerie are four girls around the age of twenty, all studying medicine in Paris. They decide to get away from it all and spend a fortnight in a house by the sea - kindly lent to them by Valerie's grandmother - studying togeather their end-of-year exams. Their first few days at the house, which is empty outside the holiday season, go like a dream. But little by little their relationship starts to cool off...