Emma and Victor, divorced, are wonderful parents. So wonderful they absolutely don’t deserve the teenage rebellion of their 14-year-old, Lila. Emma is going to react, or shall we say over-react, like her own mother did with her, going from absolute kindness to retaliation "an eye for an eye"...