Jean, Patrick, Joanna, Romane and Guillaume have known each other for over 30 years. Their marriages and their children have not succeeded in keeping them away and this weekend, the band of fifty-somethings finds itself in Champagne for Patrick's bachelor party, being the last bachelor of the bunch. But his wife-to-be, who arrived unexpectedly, does not exactly please to everyone... In this sublime vineyard, over the giggles, shouting matches and reconciliations, tensions rebound...