To clear her mind after work, Coline, a dynamic 30 years old, likes to go running at the gym near by her house. Once again, she is going to have to work harder to clear out the anger that Annick, her boss, gives her. While her thoughts are all over the place, Coline does not realize that the treadmill she is running on is taking over and ejects her from it. With her ego hurt, the young lady decides to challenge this machine to take the control back.