A young, worried man waits in a room. A woman enters and sits down opposite him. Sensing his anxiety, she cannot help but share her experience in order to reassure him. She is interrupted by the arrival of a young woman who intrudes on their exchange, also wanting answers to her strange dreams. The young man listens to her tales in spite of himself, but this is not to the young woman's taste. Besides, he won't know the end nor the reasons because it's his turn, the dreamer is already there for him.