In a world without solitude, where everyone shares their life with their double, Lucienne has a relationship with Paul, a former lover who lost his twin.
While she longs for his love, Paul only wants his brother back. Individualism and exclusive relationships are not tolerated in this world, which inspires more and more disgust in Lucienne. Her desire drives her away from her sister and probably from this man.