In 1915, a young British soldier experiences the horror of the trenches. On the front line, he miraculously survives a bombing attack but loses the gas masks he was supposed to deliver to his regiment. The trench walls have collapsed, exposing the whole platoon, which is now trapped on the front line. Edwin Childs must gather the load of gas masks scattered in no-man's-land before the gas is released at dawn. Edwin is hiding a secret about his true abilities; he has a supernatural gift. He can heal wounds. With each scar, he sacrifices a part of himself to save lives.