Camille has disappeared into his own life. Days follow on one after the other, steady as a metronome, between his work at the factory and regular visits to his grandparents. One evening, when he is dining with them, he is projected a few hours later into his own future, without recalling anything. Hours that he has nevertheless lived through, according to what the people around him say.