Kanchana once dreamed that she was a scorpion, a scorpion very happy with itself and who did whatever it wanted. She didn't know that she was Kanchana. Suddenly, she woke up and there she was, an indisputably human Kanchana. But she didn't know whether she was Kanchana who had dreamed she was a scorpion or a scorpion who had dreamed it was Kanchana. Nevertheless, a difference must indeed exist between Kanchana and a scorpion!