The Art Refuge, a wooden street art installation built by Italian and French artists in Bienno to symbolize peace and harmony through a constructed artistic creation in common bought to life by creations of Musical Moving Paintings realised by Chantal Cavenel and Augustin Colombani to create something beautiful and to do good.