In an improbable bar, an old man, Salah awaits customers with little hope. An elegant man comes to him with an unexpected proposal: to buy his shadow! Salah refuses and dismisses him. But the strange visitor comes backduring his dream in the form of a white angel. He kidnaps Salah's shadow and leads him into the kingdom of shadows.